03.03.2023. (Gundega VĀRPA, «Latvijas Pasta» Ārējo komunikāciju vadības daļas vadītāja)

Pasta norēķinu sistēmas kontu īpašniekiem jāatjauno klienta dati

Ievērojot Latvijas Republikas normatīvo aktu prasības un īstenojot Pazīsti savu klientu politiku, Latvijas Pasts kā licencēta maksājumu iestāde aicina Pasta norēķinu sistēmas (PNS) kontu īpašniekus laikus atjaunot klienta datus. Informācijas atjaunošanai nepieciešams aizpildīt anketu, ko klienti, kuri būs norādījuši korektu dzīvesvietas adresi, saņems vēstulēs no Latvijas Pasta vai varēs aizpildīt uz vietas jebkurā pasta nodaļā. Aizpildītās anketas iespējams nogādāt sev ērtākajā pasta nodaļā, kur pasta darbinieks šo datu pieņemšanai identificēs klientu uz personu apliecinošu dokumentu pamata.

Vairāk lasiet laikrakstā...

Aptauja

Kā apturēt dzimstības kritumu Latvijā?

Regulārais maksājumsArhīvsDarba laiks