Tuvplānā
03.VIIAttālinātās mācības. Ieguvumi un problēmas
13. marts, kad Latvijā izsludināja ārkārtējo situāciju, ļoti daudziem cilvēkiem ierasto dzīvi izmainīja par 180 grādiem. Un viena no jomām, kurā uz vairākiem mēnešiem darbs kļuva pavisam citādāks, bija izglītība. Skolās klātienes nodarbības vairs nenotika, skolēni sāka mācīties attālināti. Pedagogiem nācās pierast, ka viņiem pretī nav bērni, bet telefona vai datora ekrāns ar audzēkņu bildi un balsi. Ticamāk, šo mēnešu darbs vēl ilgi tiks vērtēts un analizēts, bet šodien arī Auseklī piedāvājam sarunas par attālinātās mācīšanās laika veiksmēm un problēmām. Droši vien tie, kuriem nācās to visu izjust uz savas ādas, lasot Alojas Ausekļa vidusskolas pedagogu un arī 12. klases skolēnu domas, pētot mūsu aptaujas rezultātus, daudz kam piekritīs, bet kaut ko arī vērtēs nedaudz atšķirīgi. Priecāsimies, ja šo sarunu varēsim vēl turpināt un jūs dalīsieties arī savās pārdomās.