Biežākās kļūdas E-veikalu produktu aprakstos
Atceraties pēdējo reizi, kad iepirkāties internetā? Vai pirms gala lēmuma pievērsāt uzmanību produkta aprakstam? Droši vien izlasījāt visu informāciju un arī izpētījāt produkta specifikāciju. Visticamāk, ja šī informācija jums nebūtu pieejama, pirkums tiktu veikts citā tiešsaistes iepirkšanās vietnē. Tātad produktu aprakstam bija izšķiroša nozīme, lai pieņemtu lēmumu par pirkumu.
Produkta apraksts – svarīgs elements interneta veikalā
Ikvienā interneta veikalā produkta apraksti ir vieni no galvenajiem elementiem. Tomēr pat lielos interneta veikalos atrodas produkti, kam ir tikai cena, bet trūkst detalizēta apraksta. Tāpēc, kad tiek meklēts SEO speciālists, kas uzlabos interneta veikala pozīcijas interneta tirgū, pat pirmais, ko viņš veic, ir mājaslapas optimizācija, kur tiek nodrošināti arī kvalitatīvi produktu apraksti, iekļaujot nepieciešamos atslēgvārdus.
Pareizs produktu apraksts
Pēc definīcijas produkta apraksts ir teksts, kas apraksta produkta īpašības un priekšrocības. Veidojot produkta aprakstu, jāņem vērā, ka informācijai jābūt pietiekami izsmeļošai, lai pircējs rastu atbildes uz neskaidriem jautājumiem un varētu pieņemt lēmumu par preces iegādi. Taču nedrīkst aizmirst par atslēgvārdiem, jo, ja teksts nebūs optimizēts, veikals neparādīsies meklētājprogrammu pirmajās lapās.
Tāpēc, ja liekas, ka produktu apraksti ir pilnīgi un noderīgi, taču pirkumu skaits nepalielinās, laiks izskatīt tādu variantu kā SEO optimizācija. Kas ir SEO? Šo pasākumu kopuma rezultātā mājaslapa nonāk meklētājprogrammu (piemēram, Google) pirmajās lapās, kad patērētājs meklē konkrētu produktu. Lai panāktu rezultātu, vislabāk ir, ja tiek izvēlēti profesionālas kompānijas SEO pakalpojumi. Tad produktu apraksts būs pilnīgs un pareizs, turklāt tas strādās jūsu labā.
Biežākās kļūdas produkta aprakstā
Kādas tad ir tās biežākās kļūdas produktu aprakstos?
1. Ražotāju aprakstu izmantošana
Veidojot savus produktu aprakstus, jūs varat izmantot ražotāja sniegto informāciju, lai veidotu produkta specifikāciju tabulu, bet produkta apraksts un tā priekšrocības jāapraksta saviem vārdiem.
2. Nemin priekšrocības un ieguvumus
Produkta īpašību apraksts ir svarīgs, bet tas nav tas, kas produktu padara iekārojamu. Vienīgi apzinoties savus ieguvumus, pircēja acīs šī prece kļūst vērtīga.
3. Apraksta struktūrai trūkst “lasāmības”
Internetā tekstu cilvēki “skenē” pa diagonāli, nevis lasa, tādēļ e-veikalā produktu aprakstiem jābūt viegli salasāmiem un pārskatāmiem.
4. Neiekļauj atslēgas vārdus
Pārdomāti produktu apraksti ietver atslēgas vārdus, kas atvieglo meklētājprogrammu darbu un padara vietni redzamāku.
5. Attēliem trūkst Alt tekstu
Attēla Alt teksts ir apraksts, kas parādīsies attēla vietā, ja to neizdosies atvērt. Taču svarīgākais Alt teksta uzdevums ir paskaidrot attēla nozīmi apmeklētājiem ar redzes traucējumiem, kuri izmanto kādu teksta izrunāšanas tehnoloģiju. Alt teksti nodrošina labāku lietotāju pieredzi, ko savukārt novērtē Google.
Sava interneta veikala izstrāde ir darbietilpīgs process, kas prasa laiku un ievērojamus resursus. Laiks no pirmā pirkuma līdz peļņu nesošam biznesam var būt ilgs, taču to iespējams saīsināt, piesaistot zinošus e-komercijas jomas speciālistus, kas izveidos funkcionālu un SEO draudzīgu interneta veikalu.
Digitālā mārketinga aģentūra E-komercija.lv piedāvājumā ir gan mārketinga pakalpojumi, gan interneta veikala izveide, kuras cena ir ļoti pretimnākoša. Šeit jums veiks gan pilnu SEO auditu, gan izstrādās peļņu nesošu SEO stratēģiju, kas ļaus pelnīt vairāk. Ieskatieties www.e-komercija.lv un sazinieties ar SEO speciālistiem.